Europe

Just nu tittar jag på esc och jag har fyra favoriter. Två ballader och två upptempo.
Ballader: Portugal och Israel
Upptempo: Rumanien och Tyskland

Vem tror ni vinner?

Jag har precis bokat biljetter till östersjöfetivalen och Europe! Än så länge är det bara jag och Oliver som ska åka, men vi hoppas på att få med oss några :) Någon sugen?

Igår föddes Olivers lilla wachtel så om 8 veckor har vi hämtat lille Malte (ja, Oliver han Ska heta Malte och Inte Igor!!). Det ska bli så himla mysigt! Jag längtar så mycket till sommarn. Först London i ett par veckor, sen hemma i ett par för mys och gos med pojkvän och valp! Sen iväg på riktigt den 3 augusti! Jag behöver verkligen detta!

Saknar min pojk som är i Inverness!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0