Ringaren i Notre Dame

Imorse när jag vaknade mådde jag illa och var jätteyr. Så jag bestämde mig att gå upp och äta och se om det blev bättre, men det är tråkigt att käka frukost själv så jag väckte Jack. Och han mådde lika dåligt som jag. Så vi bestämde oss för att göra frukost och äta den till Ringaren i Notre Dame.

Som barn tyckte jag den filmen var lite hemsk, men mest rolig. Men herregud, den är ju verkligen jättehemsk! Ju äldre jag bli desto hemskare blir den .. Och så är det nog med de flesta av Disney-klassikerna. Det är det som är så bra med de filmerna. Fantastisk musik, ämnen som berör men som ändå är roliga för barn. Synd att den lille killen i London som jag ska ta hand om inte gillar Disney-klassikerna.

Iaf så har jag fortfarande Frasse på besök. Och jag älskar varje sekund han är här! Så himla go! Tyvärr går ju inte han och Pondus ihop, men Frasse och Ruff leker gärna och helst hela tiden. Och de får de göra när de är nere på mitt rum, så ni kan ju tänka er hur mitt rum ser ut just nu..

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0