Borta bra men hemma bäst?

Jag bara njuuuuuuuuuuuuuuuuuter!
Ligger i min favoritmjukisdress! Skitstor, skitful och skitmysig! Osminkad och ofräsch! Tittar på film och har datorn i knäet. Pondus ligger vid fotändan. Precis som det ska va!

Men ändå är jag inte ledsen över att åka tillbaka till London imorrn. Det ska faktiskt bli ganska skönt. Bli som vanligt igen. På nått konstigt sätt känns det så. Komma tillbaka och träffa mina fantastiska underbara vänner. Halloween i helgen! Sen hoppas jag att denna hösten kommer gå riktigt fort, vilket jag tror att den kommer att göra med tanke på alla besök jag ska ha! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

vilken mysdag du verkar ha. samma för mig faktiskt - äntligen klar med hemtentan :)

hoppas du får det bra i london, och så ses vi vid jul väl? puss och kram

2010-10-26 @ 11:10:36
URL: http://www.amandassmycken.se/?page_id=18

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0