Jag ska väl inte klaga

Hatar att jag bara kommer vara hemma i fyra dagar. För det är så mycket jag vill göra, så många fina människor som jag vill träffa! Samtidigt som jag bara vill vara och samla på batterierna hemma i min säng, framför en film.
Och så är det hela över om en vecka igen liksom. Usch.
Men egentligen ska jag väl inte klaga, har så mycket att se framemot, så många som kommer och hälsar på mig!

14 dagar till att mamma, pappa och Jack kommer!
36 dagar till Annamia och Sofie kommer!
41 dagar till Oliver och hans familj kommer!
62 dagar till jag åker hem igen!
64 dagar till julafton!


Och så hoppas jag på att Jossan och/eller Simone kommer en sväng också! När jag kommer tillbaka efter mitt Sverige-besök så är ju Hanna här också! <3

picadilly circus

när Oliver va på besök i september



Kommentarer
Postat av: Raisa

ojoj har inte du redan varrt hemma en gong innan? jag ska inte hem en enda gong under hela mitt or och jag har snart varrt her halva tiden xD hahaha

2010-10-21 @ 17:05:26
URL: http://raisa.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0