Min lediga onsdag

Idag har jag, liksom igår, varit ledig! Mycket skönt :) Jag har spenderat min tid med underbara Veronica och Katarina! Vi kollade på de två första avsnitten av Sex and the City. Vi skulle ha sett fler men svenskar som vi är så kände vi inte för att sitta inne när solen sken! Istället tog vi en promenad till Hannas jobb - eat. och tog en lååååångfika! Som resulterade i lunch och middag! Är fortfarande sådär äckligt mätt...

Sen drog jag till Alex och tittade på fotboll med henne. Även fast jag mest fascinerades av henne - hur kan man blir så himla upprörd över människor som springer efter en boll?!

När jag kom hem så såg jag att det va ett brev adresserat till mig - från Klara-fis! Jag blev så himla glad! Hur kan man inte?!
"Saknar Dig jättemycket. Jag har sån tur att jag känner dig. För dig kan jag se upp till. Och hoppas att jag blir en lika söt, snäll och rolig tjej. Det är bara att inse att ingen är som dig. Men nu är det bara 51 dagar tills du kommer hem. "

:') ♥

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0