Oléo och jul

Det var utgång igår med Simone och Jojjo, och jag hade skitkul!
Det fick bli Oléo och vi träffade hur mycket roligt och härligt folk som helst ;)

Och jag mår så förgrymmat bra idag!



Am tog hem sin nya kille hit till Hj idag. Stackars pojk, säger jag bara. Första gången han är här, andra gången han träffade oss och han har redan fått se gamla familjefilmer. Och erfarat våran familjs galenskap.
   I alla fall, så ska Am i veckan åka till Thailand i en månad. Hon kommer hem bara några dagar innan jul. När hon och Ola åkte hem så sa hon "Vi ses på julafton". Och då kom jag på att det ju inte är alls länge tills dess.. För en månad sen så fyllde Oliver år och vi var på "Mamma Mia". Tiden går så snabbt och det händer så mycket hela tiden, man hinner liksom inte med. Jag har inte ens börjat med julklapparna.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0