Jag vill, jag vill, jag vill

Ja, det är mycket jag vill just nu.
Bättre väder, framtidsplaner, jobb, sommar, pengar, tid till 1 timmes träning varje dag, kläder, skor..
Listan är lång.

Men vad jag ser framemot mest just i detta nu är en jävligt kul studenten. Jag vill kunna skratta och le och ha kul med klassen den dagen vi går ut, jag vill gå ut som en klass, inte som en människa i grupp.
Jag jobbar på det och jag hoppas andra känner samma sak. För gör alla det, så kommer detta att funka.

Nu har Jonas kommit hem. Han är lika knäpp och go som vanligt. Och Louise lika söt och snäll :) <3
När Jonas väl är hemma saknar man faktiskt pappa, som är och jobbar, och Annamia (som också jobbar). Man skulle vilja ha hela familjen samlad nån gång.

Har inte pallat plugga så mycket som jag velat idag. Eller velat. Helst vill man ju inte plugga överhuvudtaget, man vill bara kunna allt på en gång. Jag har inte pluggat så mycket som jag behövt idag, är mer korrekt att säga.

Nu är det "Rent Hus" och vi ska käka.. mums att titta på äckel samtidigt som vi käkar!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0