RBL

Nu sitter jag och har RBL, roligaste lektionen på veckan (dock inte bästa tiden).
Väntar på att jag ska kunna ringa en
lärare på John Bauer. Längtar till när dokumentären
ska spelas in! Att träffa Emelie och Alva! :)
Ooh, vad mys.

Annars idag ska jag på 25-års kalas. Min bästaste kusin fyller
hela 25, ska bli kul att träffa honom, det var ett tag sen nu...
Imorgon är det MELODIFESTIVAL! YAAY!
Då kommer allt som heter telefon vara totalt avstängda,
för då är ska jag sitta som fastklistrad i TV-soffan med en chipsskål
i knäet! Och innan dess ska vi bada i våran tunna :) Med älsklings-Oliver!

pusshejs, nu ska vi ringa lärare.

Kommentarer
Postat av: Aladdin

MEN HALLÅÅÅÅÅ, du ska ju träffa mig ockå! Ska ju sova hos dig då, måste ju vara det roligaste utav allt. Eller vad säger du Moa ;) så kan vi sitta och snacka lån hela natten
hahahhahah, vad jag är fyndig XD

2008-02-08 @ 15:10:02
Postat av: Emma

Bäste kusin? :., :P

2008-02-13 @ 17:36:00
URL: http://emange.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0