Välkommen till Klubben, Shithead!

ha ha, var det ja ...

Jag får väl börja med att berätta det som Alicia tyckte var skitskoj, det som "förgyllde hennes dag". Det är måndag, precis efter frukost och jag står och målar staket iförd mina målarbyxor och handskar. Jag hör hur en jävla massa fåglar flyger över mig. I samma sekund så får jag nått kladdigt i luggen, precis vid ögat. Chockskadat halvspringer jag in på toaletten för att kolla vadfan det var som ramla ner i håret. Självklart var det fågelskit.

Efter att ha tvättat bort skiten, flera gånger om, så återgår jag till mitt arbete och skickar ett sms till Alicia för att berätta om den traumatiska upplevelse jag nyss va med om. Bara några minuter senare får jag ett sms utav Niclas, som i våras var med om samma upplevelse, och har sedan dess blivit mobbad. Av mig.
"Välkommen in i Klubben, Shithead!"


Och nu vill jag fortsätta detta blogginlägg med massor av längtan! För om två veckor så är jag på Gotland! Då ska det som vanligt, shoppas och mysas rejält med Oliver! Och käka godisremmar, lyssna på musik, käka god mat, cykla tandem.. Den veckan på Gotland är årets och sommarens höjdpunkt!
Nedräkning börjar nu;


11 dagar kvar.



None 
Oliver och Jag på förra årets Gotlandsresa.


Gillar denna bilden på nått sätt. Har inte alls med dagen att göra..

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0