1 April - VÅR!

Dagen börjar med låååång sovmorgon, perfekt. Sen så lite tjatter på Alicia och Theresé .
Föreläsningen vi gick på var jättebra! Föreläsaren var rolig och man slutade aldrig lyssna och ämnet var jätteintressant. Äckel-gubbar, som kan vara precis vem som helst, småbarnspappa tex som vill åt småtjejer/killar i sina egna barns ålder, på internet och det är helt lagligt! 
Om samma man skulle fråga samma barn mitt ute på gatan och de skulle ha sex så skulle det var olagligt och straffbart men så länge det händer på internet och skrivs ner är det helt lagligt i Sverige. Helt ologiskt och skrämmande!
Men det skulle tydligen ändras i Sverige i slutet av året, men det kommer högst bli 6 månader, när samma sak kan ge 3½ år i England. Helt sjukt, varför?

Iaf, så efter föreläsningen stack vi och käkade och stack upp på lektionen. Läraren skulle på föreläsning men vi fick sitta kvar om vi ville. Det ville vi inte, inte så länge iaf, så vi stak ner till stan. Väl nere på stan köpte vi glass, satte på oss solbrillorna och satt i solen och njöt av glassen, värmen och solen. Underbart! Sen shoppade vi lite, sjukt vad shoppingsugen man blir när solen tittar fram! Jag köpte en klänning till halva priset på GinaTricot, den var vit och olivgrön. Jag tog en senare buss hem och det fanns ingen luftkonditionering på den bussen, så man höll på att svettas ihjäl, vilket påminner mig om i somras. Då var det sjukt varmt i bussarna, man blev tröttare av en halvtimmes bussresa än en hel skoldag.
På tal om bussresa. Idag när jag skulle byta till 270-bussen så stod det en kille bakom busskuren och kissade. Stackarn, han tänkte nog att det inte tar så lång tid att kissa och att ingen kommer se. Så kommer det två fulla bussar precis bredvid! Haha

När jag kom hem så gick jag och Olivia ut och gick i det härliga vädret. Vi gick ganska långt och ganska länge. Vi satt även på min favoritplats i Hjortsberga och solade, helt fantastiskt! Pondus var såklart med :)

Trots att det är första april, så har jag inte blivit lurad än. Jag har inte lurat heller. Dåligt jobbigt. Får bli bättre förste maj!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0