Lund

Har varit i Lund i helgen. Hos Hannah och hade det jättetrevligt :)
Vi var ute ena kvällen och den andra var vi på bio, vi såg Twilight. Skitbra!! Jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka om den, vampyrer och draman är inte min grej.. Trodde jag! Den var skitbra och jag längtar tills jag börjar läsa böckerna som den är baserad på. "Om jag kunde drömma". Under hela filmen satt jag och gapade.. Och Hannah likaså.
Och så längtar jag tills den kommer ut på DVD, så jag kan titta på snyggingen igen.. ;)

På tåget hem var det massamassa folk, jag fick sitta på min väska. Aj ..

Oliver klagade på att jag snackade skånska när jag kom hem.. Men jag kan inte göra nått åt det, det blir liksom jia istället för aah. Det är märkligt hur det kan smittas det där med dialekter. Hoppas det har rättat till sig nu, så jag snackar min häärliga småländska igen!



Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0