Vår, i februari?

Jaa, nu sitter jag här framför min dator i lugn och ro. Utan massa småpojkar i rummet bredvid som stinker svett och nördar sig vid datorerna. Skönt.
I två nätter fick jag sova ute i husvagnen, för att jag skulle kunna sova. Det går liksom inte sova i sitt egna rum när brosan har lan i rummet bredvid. Knappt på de andra våningarna heller. Det enda sättet att kunan sova är
ute i husvagnen.

Ena natten sov Oliver med mig och den andra natten sov Olivia och Amanda med mig.
De sötungarna tyckte väl synd om mig, eller så tyckte det bara att var mysigt att sova i husvagn :)
Mig kvittar det, jag uppskattade det verkligen iaf! För när man har HJ-tjejerna här så kommer vi alltid in på spök-tema och då kan inte jag sova efter det. Speciellt inte ensam i en husvagn!
Jag har verkligen saknat HJ-tjejerna. Det är alltid så  när man är med dom, man kommer på hur mycket man saknar dom de dagar man inte är med dom. Alla de där dagarna som är alldeles för många <3
I sommar har jag, amanda och olivia planerat en massa vad vi ska göra! Längtar så förbannat!

När jag, olivia och amanda hade vaknat såg vi hur vackert vädret var, så vi bestämde oss för att ta en promenad. Vi tog med oss kameran och så tog vi med oss Pondus. Bilder kan man se på mbladh.bilddagboken.se. (Det var 15 grader i solen, så jag tog inte på mig någon jacka, utan hade en tjocktröja och en halsduk som fick värma. Och det räckte minsann! Solglasögonen var på också, i februari månad! helt sjukt.
Underbart var det. Vi var ute ungefär en timme och fotograferade, promenerade och njöt!

Efter det stack pappa och jag till Växjö för att köpa termobyxor, på torsdag ska vi ju till Stöten.
Att pröva termobyxor måste vara det tråkigaste plagg man kan testa. Herregud, man ser ju smällfet ut!

Efter en bit mat på Hennings kondotori så stack vi till den där handledarkursen. Som verkligen var det tråkigaste jag varit med om. Man kände i en jävel och så satt man bara rätt upp- och ner och lyssnade på en gubbe som rabblade upp massa trafik-skit. Kommer aldrig lära mig att köra bil och alla de där skyltarna och reglerna.
Och pappa som vill att jag ska ha körkort till hösten. Shiet.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0