Häng och fläng

Nu sitter jag på textkommunikationen och bara tråkar. Har en liten del av en berättelse att skriva, på fyra tretimmarslektioner. Så jag kan slappa lite.. Dessutom så är jag inte så kreativ. Idag.

Precis som förra veckan så ska jag till min gamlagamla, älskade skola :) Med Simon, om allsången nästa vecka!

ALLSÅNG MED SIMON OCH MOA
20 maj, Hjortsbergaskolan
Ta med fika och mys med oss! ;)

Idag får jag äntligen träffa Oliver! Lite sent dock, kl. 21, så jag missar svt's "Barnmorskorna" men hellre det än att inte träffa Oliver förens fredag. Jag får en lite småstressig dag med mycket att göra idag. Eftersom mötet på Hjortsberga börjar 15.30 måste jag gå från den sista lektionen om jag ska hinna med bussen. På bussen ska jag träffa Simon och han ska med mig efteråt sen eftersom vi ska träna på de sånger vi ska sjunga inför nästa vecka. Vi vet fortfarande inte vilka låtar, men jag hoppas vi bestämmer det idag. Annars blir det panik! Sen ska jag följa Simon till träningen med Pondus, så jag får lite motion. Sen ska jag försöka att hinna med både träning och plugg till klockan blir 21, då jag som sagt ska hem till min älskade Oliver.
Igår när jag passade Frasse så hoppade han upp i mitt knä, självmant! Så söt. Det hade han inte gjort på Oliver ens. Snacka om att vara omtyckt ;)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0