Bilder

Idag har jag träffat med massa folk, vilket är väldigt bra, eftersom jag har hemlängtan idag!
Först en fika med Alexandra i Hampstead och sen gick jag hem och strök och käkade lunch. Sen stack jag vidare till södra delen av stan - kändes som en helt annan stad! Sjukt hur stort London är. Tog nästan en timme med tunnelbanan. Jag träffade Ida och Martina! Sötpinglorna!

Ida hade med sig skivor hemifrån till mig. Skivor med alla mina bilder från den gamla datorn. Har suttit och tittat på dom hela kvällen, känns i hela hjärtat! Tänker tillbaka, tänker framåt, tänker en jävla massa.. Längtar hem.
Funderar bl a på att bli blond igen, hur nu det ska gå till?


Imorgon ska jag till P's farmor. Får väl se hur det går! Kommer nog inte ha med mig datorn?

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0