trööööööööööött

Är av en konstigt anledning jävligt trött idag. Och då har jag ändå sovit 11 timmar inatt. Kan det vara så att jag sovit för länge, så att det har blivit motsatt effekt? har ändå sovit typ 4 timmar mer än vad jag brukar.

Idag när jag vaknade, senare än vad jag brukar, så gick jag och Alex på promenad, det var mycket skönt. Att vakna till lite. Sen gick jag hem och duscha och gjorde mig iordning för att sen gå till Hampstead och köpa en bok (The Notebook) och träffa Alex (igen) och Anneli. Vi satt länge, länge, vi var jättetrötta och sega allihop på ett café. Jag tror det är vädret som gör en så trött också. Det regnar hela tiden! :(

Nu ska jag nog snart sova lite till. För sen ikväll ska jag jobba! Imorrn kommer Elin så ska vi umgås lite! Vi ska bl a till Harrods <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Åååååååååh, Moaaaaa, imorgon ses vi!! ♥ Jag måste googla lite på Harrods och kolla hur vi ska lägga upp vår dag imorgon, haha. Kram!!!!!!!

2010-08-26 @ 19:05:00
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0