Vill också hem till Sverige!

Det känns som Alla au pairer här i London antingen är i Sverige eller är påväg till Sverige! Ida är där nu och Veronica ska dit på lördag (om inte striken krabbar). De två som jag umgås och pratar mest med.. :'( Men som tur väl är så är det ju så många fler här. Det finns alltid nått att göra! Ikväll ska jag till Camden med Alexandra och några till. Ingen aning vad vi ska göra, men det ska bli trevligt iaf! Komma utanför huset.

Igår slutade jag när jag hade lämnat av pojken hos en kompis - kl 15! Helt underbart. Hade eftermiddagen helt för mig själv. Jag kollade på Mamma Mia och käkade lösgodis. Senare på kvällen, när jag tydligen inte skulle vara hemma, så träffade jag Veronica över en fika på det gamla vanliga stället! Toppenmysigt! När jag kom hem tänkte jag att jag skulle skypa med Oliver, men som vanligt fungerar inte internet. Här trodde man att man skulle komma till en större stad där internet fungerar bättre än i de småländska skogarna, men ack så fel man kan ha!

Längtar så hem till Oliver. Har sovmorgon idag och hade satt kl på 9, men kunde inte sova längre än till kvart i 8 iaf. Tänkte för mycket som vanligt. Längtade hem. Tycker lite synd om Oliver eftersom han inte kunnat sova normalt på flera veckor, iom Igor, men ändå jobbat långa, många dagar. Så nu har han feber. Lilla älskade vän, hade jag varit hemma vet du att jag hade tagit hand om dig!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0