Dag fyra; Det här åt jag idag

Än så länge har jag inte ätit nått idag men igår åt jag bara frukt till frukost, eftersom min hals gjorde så ont kunde jag liskom inte svälja..
Till middag åt jag köttbullar, pasta och morötter med pojken. Vilket givande inlägg!

Jag tror jag uppdaterar det föregående inlägget istället, för pappa kom med lite mer fakta som jag inte visste om. Faktum var att huset köptes redan 1989 - De skrev kontrakt redan tre månader efter att de träffats! Pappa postade ett kärleksbrev till mamma dagen efter att de träffats. Efter det flöt det bara på. Så det var kärlek från första ögonkastet! De säger att de fick hjälp på traven av en hund, jag vet inte riktigt vad som menas. Men jag förstår ju att de aldrig vill släppa hundarna ifrån sig. Vi som inte skulle ha fler hundar efter Tessan. Det bara flöt på?
Idag firar de iaf 20 år som gifta, och jag är så glad för deras skull!


Idag är det en månad till julafton!! :D

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0