IKEA och 20 år

Efter en mycket givande helg (not) så drar jag till IKEA med en viss Alexandra! Min fina Alexandra som jag är så glad för att jag har.



Fan, vad ska jag ta mig till
Framtiden närmar sig
Jag vet inte vad jag vill
Eller hur jag ska klara mig
Jag önskar att jag kunde se
Vad jag är om 10 år
Kunde veta om jag skulle le
Eller om jag kanske skulle spara mig en heldel sår

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan vara så svårt att vara 20år

Fan nu är jag här igen
Ångesten smyger sig på
Jag önskar att jag vore den som visste vart jag ville gå
Vad jag skulle jobba med
Vill inte gå i mina föräldrars spår
Vill inte lätta in mig i ett led
För det är viktigt hur jag mår

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan vara så svårt att vara 20år

Och det finns dom som talar om
Vad jag ska vara vad jag ska bli
Så försöker dom peka var jag ska, stå vart jag ska gå
Och dom som dömer mig

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan vara så svårt att vara 20år

Jag tar ett djupt andetag
Jag andas in och slappnar av
Att det kan vara så svårt att vara 20år
Att det kan vara så svårt att vara 20år

Kommentarer
Postat av: emelie

alltså verkligen! den kunde inte kommit lägligare!

2010-11-18 @ 18:41:05
URL: http://emeliemiche.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0