Syster virrepanna kom till London iaf!

Under dagen har jag bara legat i sängen. Och så jobbat som vanligt. Sen va det meningen att jag skulle möta upp min syster Annamia och hennes väninna Sofie kl 18 vid tåget i West Hampstead. Men deras flyg är två timmar för sent. Så bestämmer att de ska ringa när de är på flygplatsen och sätter sig på tåget. Och visst ringer de när de är på flygplatsen alltid. Men frågar Mig vart de ska. Istället för att följa skyltningen eller fråga någon där. Redan då tänker jag att det kommer ju aldrig gå...
Så rätt jag hade. För er som inte vet så är St Albans hållplatsen efter West Hampstead. Jag står och väntar och in kommer det ett tåg. Tror ni någon Annamia eller Sofie hoppar av? Nej. Istället får jag ett sms en bra stund senare "Är i St Albans nu. Är det långt kvar?".
Och där stod jag genomfrusen, hungrig och ensam. Tur att man har en Amanda som alltid ställer upp. Hon kom och mötte upp mig och väntade på mina gäster.
När de väl (äntligen!!) kom så stack vi till deras b&b, som va helt ok faktiskt. Jag fick en bamsepåse med lösgodis! (ÄR JAG ÖVERLYCKLIG ELLER!!?). Sen tog vi första bästa resturang och satte oss och delade en flaska rött, käkade gott och planerade lite. Imorgon ska vi ta turistdelarna och shopping (tror inte på det sistnämda, det lär vi inte hinna). Förhoppningsvis så ska vi på musikal på kvällen! Hoppashoppas, har ju fortfarande inte gått på nån - förjävligt!
På söndag ska vi möta upp Amanda och så ska vi på julmarknad i Hampstead.

Nu ska jag ladda batterierna och sova lite.
Puss på'rej! Sov gott :)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0