Panic on a monday

Skulle skicka mina flygbiljetter till min värdpappa, T, då jag upptäckte att jag inte hade nån tills på lördag. Så ringde pappa och panikade lite! Och så krånglade skype och skype, vi hörde inte varandra, skrek lite på varandra, telefonerna funkade inte men så löste det sig tillslut. Tack så mycket pappa!! Du är super som ställer upp bara sådär när jag ringer och har panik!
Nu återstår bara att hitta en väska som går under måtten 55x40x20 cm, så jag kan få med mig liiite grejer iaf. Så får det inte väga mer än 10 kg. Någon som befnner sig i London som har en passande väska som jag kan få låna?

Förresten! Grattis pappa till BE-körkortet! Äntligen får du dra den nya husvagnen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du får som sagt låna min väska om du tror att den räcker? Den väger ju inte direkt något, så du kan packa mycket i den :P

2010-10-18 @ 19:22:37
URL: http://maando.wordpress.com

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0