Snow in october

Det kommer visst bli snö när jag kommer hem till Sverige. Och jag som redan är nervös för att köra bil igen -fick ju körkortet Precis innan jag åkte hit - alltså inte kört så mycket sen jag tog det och inte på länge. Lär inte köra om det är snö och halt. JAG SOM LÄNGTAT EFTER ATT KÖRA BIL! :(

Idag va jag och hämtade en väska hos Sara! Så snällt att jag får låna :) TACK!

FÖRRESTEN! Ska jag ha datorn med mig hem till Sverige för 4 dagar? Och så kom jag på en grej till. I have a problem! Jag har ju köpt en ny telefon här i London. Och här så ska det jämta vara så jävla egna, så de har ju inte likadana eluttag som oss andra i europa (eller har bilen på rätt sida av vägen för den delen). Jag har en mobilladdare med uk-ände! Hur funkar det när jag kommer till Sverige? Finns det att köpa adaptrar, var köper man det isf? Eller är det nån snäll själ som har en gammal samsung-laddare till mig?


Om bara Bonde söker fru kunde funka ikväl....


Xx

Kommentarer
Postat av: Elin

Precis som vi köpt adaptrar för att kunna använda svenska sladdar här finns det adaptrar att köpa åt andra hållet med, från uk till eu-uttag! Finns i varje liten småbutik här typ :)

2010-10-21 @ 12:40:50
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0