Bullbak och dåligt humör

Idag så har jag och Veronica bakat bullar. Det var inte helt lätt eftersom de inte har nån kavel eller pensel. Finns ju inte att köpa färsk jäst eller pärlsocker (om man inte åker till Totally Swedish, som jag gjorde) här. Så det är exotiskt och fint med kanelbullar här, haha! Vi upptäckte också att de har gröna ägg här i england också.
Men men, Amanda kom och sällskapade oss idag, precis lagom till att bullarna var färdiga! Sen gick vi till skolan och hämtade pojkarna, sen va det dags att börja jobba!

Så när jag äntligen hade slutat, så satte jag mig vid datorn och skype. Visste nämligen att Oliver satt och väntade på mig. Han har inget internet där han är och jobbar om dagarna nu, så han åkte ut till Tärnö idag, bara så vi skulle kunna skypa. Så vi pratar i typ fem minuter och så lägger mitt (jävla helvetes skit)internet av. Såklart! Och i samma veva så får jag höra att jag tagit mat från "fel sida" av kylskåpet så det inte fanns nån middag. Så va på riktigt skithumör. Då kommer internet igång, men givetvis så kan inte Oliver prata längre. Han behöver åka tillbaka och jobba. Istället så pratar jag en stunt med morfar! Så himla mysigt! Och det räddade min kväll :)

9 dagar till älskling kommer! <3


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0