Flopp?

Torsdag som jag så länge har längtat till, blev precis inte som jag hade tänkt. Måste sitta barnvakt. Kul födelsedag! Städning på dagen och så sitta barnvakt på kvällen. Istället för fin middag ute, bara vi två, så blir det pizza hemma med en unge bredvid. Vilken jävla tur att Oliver får sova i mitt rum säger jag bara!

Vilken jävla tur att Oliver kommer över huvudtaget annars hade jag varit knäckt! Älskade, älskade Oliver <3
Men jag får väl försöka se det positivt med pizza och en kall öl!

Och städningen tar jag imorn....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad elakt av dem, det är ju faktiskt din födelsedag! Bra att du iaf kan byta dag för städningen :)

2010-09-21 @ 23:47:28
URL: http://lettersfromlondon.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är så synd om dig Moaboa! :( Jag tycker fortfarande att det ska bli ett mystiskt hål i den nya jackan, nej, jag menar ju kjolen!

2010-09-22 @ 11:19:01
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0