många funderingar

Jag är sjukt dålig på att blogga!


Helgen har varit bra. Mycket bra. Men det känns som om nått fattas. Och det gör det ju... Hanna lille! Kom tillbaka snarast! <3

Har längtat hem mycket i helgen. Och det blev ju inte bättre nu när jag såg en film som handlade om långdistansförhållanden. Blev lite awkward, känner igen mig i så mycket. Redan efter en månad. Usch. Får funderingar om det här är det jag vill? Men har aldrig träffat så mycket folk, aldrig haft så roligt som nu, aldrig känt mig så levande som nu. Förvirrande!

Snart fyller jag år och Oliver kommer äntligen hit! Jag längtar så mycket till Oliver kommer hit, så jag glömmer nästan att jag fyller år.... Så när Jossan skrev att hon hade köpt en present till mig, så fick jag verkligen tänka till en extra gång; varför det?!
Och mamma frågade mig vad jag önskade. Jag önskar mig brev och massor med brev till jag fyller år! (Ni ska vara glada. Andra 20-åringar önskar sig bilar och annat dyrt, medan jag önskar mig brev!)

Dags att somna och vakna upp till en ny arbetsvecka! Hoppas den går fort!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0