Myspysarhelg med ållebolleälskling!


Har knappt besökt min dator på hela helgen - har velat tagit vara på tiden med Oliver istället!

Torsdag; Jag sprang nästan till tunnelbanan och sprang uppför alla trappor för att komma till paddington så fort som möjligt (fick ju givetvis vänta då, menmen..) för att möta upp Oliver. Kunde inte stå still, jag måste sett jättekonstig ut! Tillslut hoppade min skogsmulle av tåget och vi fick syn på varandra! Hela jag jublade av lycka och mitt smeknamn sillen kom upp igen...

När vi kom hem till min gata, så fick jag presenter och kort och allt möjligt! Chips! Choklad! Åh, så mycket fint. Men bestämde mig för att öppna det senare (visste ju att jag skulle börja böla och ville ju inte förstöra sminket ännu mer innan vi ätit). Så vi gick ut i regnet och letade efter nått att äta här i West Hampstead. Vi hittade gbk - gourmet burger kitchen - och det var supergott! :)

Efter middagen så köpte vi med oss lite öl för att fira lite på rummet! Öppnade mina presenter och jag fick den finaste present man kan önska såhär. Ett fotoalbum med massa vardagliga kort hemifrån. Med smycken i! De hade visst skrattat och sagt att jag säkert kommer gråta och säga "gu, vad ful jag är!" det första jag gör när jag ser det. Och det gjorde jag! haha!
Jag har visat alla jag bara har kunnat mitt fina fotoalbum, som alltid ska ligga framme, och allt tycker det är jättefint! Tack mamma för alla de timmarna du måste lagt ner på det! <3

Jag fick också brev och teckningar från Klara och ett jättefint Snö of Sweden-smycke utav Leijonen.

Fredag; Jag steg upp och tog P till skolan. Tog bussen hem så jag kunde få mysa lite med Oliver som låg kvar i sängen. Vi låg kvar längelänge. Sen gick vi till Hampstead och tittade runt lite där. Käkade fish & chips till lunch. Hämtade och lämnade P på stage coach nära Camden. Stannade kvar i Camden och satte oss på en jättemysig pub och satt kvar i timmar! Vi hade gått ganska mycket den dagen, så satt länge på puben. Sen mötte vi upp Amanda och Katarina för att titta på den tråkigaste filmen på länge - Eat, pray, love. Julia Roberts nya. Så jävla dryg. Fast vi var trötta och sega efter den filmen så tog vi oss en öl efteråt. Mysigt.

Lördag; Sov länge! Och sen så tog vi oss in till city, för Oliver ville se Picadilly Circus. Vi köpte det dyraste godiset någonsin - £8 för 2 hekto lösgodis! Köp inte godis inne på trocadero! Fyfan. När vi satt och väntade på Alex, Elin och Veronica så flög en duva in i oss. Äckligt värre! Hatar ju fåglar - speciellt de där äckliga flygande råttorna!
Iaf så möttes vi upp och tog oss till Pizza Hut för "lite" mat! Blev supermätta.
När man äter så mycket blir man så himla trött, men vi hade ju bestämt oss för att gå lite på stan, så blev några butiker på regent street och oxford street. Skulle egentligen till Selfridges men orkade inte med det. Vi tog oss hem och slappade lite innan det blev dags att ta sig utåt igen. Vi blev bjudna på middag av värdfamiljen som födelsedagspresent. Finfinmiddag dessutom! Hade planer på att dra vidare till Camden sen, eftersom det är så nära, men orkade inte riktigt. Så vi tog oss hemåt igen. Och kollade på Idol istället!

Söndag; Sov länge! Skulle sitta barnvakt vid halv 4, så vi kände inte att det var nån idé att åka in nånstans. Så vi stannade hemma och kollade på idol, sen gick vi på promenad som slutade som lunch inne i Hampstead. Vi köpte present till värdfamiljen som tack att Oliver har fått sova hos oss. Klockan går så fort, för sen va klockan dags att börja jobba! Vi satte igång Hitta Nemo och käkade lite mat. Sen fjäskade Oliver till det med att springa bort och köpa glass, som P blev väldigt glad för. Och speedad tror jag! Haha, sprang omkring en massa här! Tur att han hade roligt iaf. Sen kunde han lugna ner sig och läsa lite jakttidningar med mig och Oliver. Sen va det dags för P att sova, så då satte jag och Oliver igång en Wallander, som Oliver somnade till...

Måndag; Fanfanfan. Måndag. Hatade just denna måndag. Dels för att jag aldrig gillat måndagar men mest för att Oliver skulle åka hem. Men Oliver följde iaf med P till skolan för att han ville det. Och så fick vi ju lite extra tid att prata och umgås lite. Vi tog bussen hem, packade, käkade frukost och tog oss mot Paddington. Grät inte så mycket som jag trodde, men det va tungt! Började gråta som mest näst han hoppade på tåget och jag skulle ta mig tillbaka hem. Grät på tunnelbanan, så pinsamt! Sen strök jag resten av dagen! Och Oliver ringde kring 18, svensk tid, och sa att han fortfarande inte kommit hem. Att det va nått fel på planet  när de landande. Fan, vad rädd jag blev. Inte för att det var nån större fara.. men ändå läskigt! Han kom inte hem förrän 21 svensk tid, vilket innebär att resan från London och hem hade tagit 8 timmar. Skandal ju! 26 dagar tills vi ses nästa gång! Fan, vad jag längtar!

Tisdag; Jag har ju världens finast vänner här. Ingen som tycker jag är toffel. Utan de föstår om det känns tungt denna veckan. Så har fått en massa med förfrågningar oc inbjudningar till massa med saker! Men igår orkade jag inte. Ville bara sova. Idag ska jag till Veronica så ska vi köpa lite lunch och så ska vi mysa och prata lite! :)
Ikväll ska jag träffa Alex! Och imorrn med! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du och Alex göra ikväll? Smsa mig fina du!

2010-09-28 @ 13:11:05
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0