monday the 13th

Denna dagen har veeeerkligen gått fort!

Först vaknade jag och tog ungen till skolan. Sen gick jag hem igen, genom west hampstead, och lämnade in lite kläder hos skräddaren. Sen gick jag vidare hem och började stryka. Tittade på två Wallander filmer samtidigt. Sen va det dags att gå till skolan och hämta pojken igen. När vi kom hem så var jdet dags att laga mat, sen slutade jag. Låter inte som att jag haft speciellt jobbigt. Men att stryka mellan 9.30-14.30 nonstop är ganska utmattande...

Imorgon så har jag äntligen lite ledigt på dagen, så då kommer Veronica hit och så ska vi baka kanelbullar :)
Det ska bli supermys!

Idag när jag och P gick hem, så började vi argumentera lite och P började bli lite frustrerad. Då lägger sig tanten som går strax före oss i. Vilket jag Inte gillade. Då blev jag ju ännu mer sur. Men jag kan ju inte så bra engelska, så det blev att jag va tyst. Jävla kärring, låt mig ta hand om mina bekymmer själv!

På torsdag är det en vecka till jag fyller år och Oliver kommer hit! Och jag vet vad jag önskar mig av mina syskon - en grön iPod nano (eller nån musikspelare). Det är typ det enda som jag önskar mig just nu. Och då har jag verkligen fått tänka till, jag tycker verkligen inte att det är nått speciellt med att fylla år nu när jag är här. Jag längtar mer efter att Oliver kommer hit! <3

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0