Söndagkväll

Efter Mamma Mia imorse (lunchtid) så tog jag mig en långdusch. Sen drog jag till Camden Market med Alex och hennes vänner hemifrån. Självklart hittade jag en massa jag ville ha, men behöver spara pengar efter att köpt Mamma Mia-biljetten...
Men det blev iaf lunch, nudlar för £2.

När jag kom hem igen så satte jag igång lite The Sims 3 med P. Han tyckte det va jätteroligt. Det är ju half term i veckan som kommer så det kanske blir att vi kommer spela lite till i veckan.

Som vanligt avslutar jag helgen med ett avsnitt av solsidan som är heeeeelt fantastiskt roligt! Jag ligger och biter av mig fingrarna för att jag inte ska skratta och väcka familjen! Solsidan avsnitt 5

Sju veckor!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0