Mindre än två veckor kvar

Ja, nu är det verkligen inte länge kvar tills jag åker hem till kära Sverige igen. Mycket har hänt sen jag skrev här sist.

- Mamma Mia the musical va f a n t a s t i s k!! Va helt lyrisk efteråt och sjunger fortfarande på låtarna ibland!
- Jobbade över 40 timmar förra veckan då pojken va sjuk, så även jag... Låg hemma större delen av helgen för att bli frisk. Vilket sög då det va min nästnäst sista helg i London.
- Va i Brighton i helgen och hade världens mysigaste dag med mina finfina vänner <3

Idag och fram till måndag är jag ledig eftersom P är på skolresa! Det är väldigt skönt då jag istället kan fokusera på att suga i mig så mycket som möjligt ur London och mina vänner! Idag har det dock bara slappat, tvättat, packat och planerat lite inför min höst. Amanda va här och käkade lunch, vi gjorde även lite pancakes till pudding. Jag sökte nyss lite utbildningar till hösten. Hoppas det blir nått iår.

Ikväll ska jag möta upp Alex så ska vi testa ett milkshake-ställe i Hampstead!

Imorgon ska jag träffa Ronnie för sista gången innan jag åker hem - visst är det sorligt?! Jag dör lite inombords bara av att tänka på det. Men vi har planerat en road trip i Sverige i sommar! Längtar :) Kommer sakna den tjejen!
Om jag vågar så ska jag och Ronnie ta oss till Camden imorrn så ska jag pierca mig i örat - tragus.
Jag googlade det innan och det verkar göra jävligt ont....

Som ni vet vid det här laget så är jag en tjej som tänker väldigt mycket framåt. Om två veckor firar jag och Oliver 7 år tillsammans! Det ska bli så mysigt att komma hem till honom och få pussa på honom till vardags igen. Och bli pussad på!

xx

Kommentarer
Postat av: Rolf

Tja vill man vara fin får man lida pin......

2011-03-22 @ 20:18:35

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0