Back to normal

Ja, då är det back to normal som gäller. Tillbaka till skolan måndagmorgon, det gick ganska hyfsat att stiga upp kl. 6 trots allt. Och dagen gick fort som attan!
Tisdagar är ju alltid värst att stiga upp på, speciellt efter lov, men idag så är första lektionen inställd, så jag har en rejäl sovmorgon! Fick sova hela 2 timmar längre! (Om inte mamma hade väckt mig "Har inte du bråttom?" vid 7) Helt perfekt!

Idag ska jag till en föreläsning som heter "Avklädd på internet" eller nått liknande, eftersom det är "kärleksvecka" på skolan nu. Det kan nog bli intressant.
Sen ska jag ta en promenad med Olivia och prata lite! :)

209 dagar till Jag åker med Leijons och Martens till Teneriffa!
Längtar nått så förgrymmat! :)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0