Dag x

Sovmorgon idag igen och sen Dag X. Göttans!

Som vanligt på Dag x fick man massa kassar, pennor, informationstexter, godis.. Hur mycket som helst hade jag att kånka på när jag sen gick darifrån! Men det är bara roligt!
Jag träffade Elle där också, det var verkligen hur längesen som helst jag träffade henne! Så söt är hon!
Oliver träffade jag också, men han gillade verkligen inte dag x så han stack till max istället. Tönt. När man kan få massa gratispennor?! Haha, han är inte nått ekonomisk han.

Efter Dag x stack jag, Theresé och Alicia och käkade på Hong Kong och mös och kollade igenom allt vi fått tag på mässan. För att imponera på alla som alltid tjatat på mig om att jag ska börja dricka kaffe, så tog jag faktiskt en kopp kaffe tilll mig själv efter maten idag. Och drack typ halva.. Och gillade det! SÅ DET SÅ! Nu kan ni sluta tjata.
    Mätta och glada gick vi från Hong Kong till Emmaus där Theresé köpte ett par byxor. Stackars lilla Alicia vågade inte ens röra galgarna där inne. Och "second hand-känslan" satt tydligen kvar när vi gick i dom andra affärerna också. Vi gick bl a till H&M för att köpa hänglsen, vi hittade hängslen på en docka och priset på hänglena var under dockan. Så vi gick omkring i butiken för att leta var dom fanns, men vi fann aldrig nått, så vi ställde oss i kassan och frågade var hängslena finna och de svarade tvärt "nej, det har vi inga". Då blir lilla jag lite smått förbannad, de har  ju pris och ett exemplar på dockan! "Nämen OJ! Den hade vi HEEELT glömt bort...". Fyfan, vad oproffosionellt!
Har man pris och exemplar på en vara ska man också ha dom på lager. Herregu. Sånt kan göra mig skitförbannad! Precis som en hundskit mitt i stan också kan göra. Har man hund plockar man upp efter sig, speciellt mitt i stan eller där folk ofta går.
    Oj, nu låter jag nog surig. Det är jag inte! Det är bara vädret som .. gör mig lättirriterad. Det var ju så underbart väder igår?!

När Oliver har kommit hem så ska jag till honom, för en gång skull ska jag faktiskt gå. Trots ovädret.

208 dagar kvar.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0