Psykologi-prov

Hehuuuu, fick tillbaka ps-provet idag. Först så sa läraren att resultaten var riktigt dåliga i vår klass, så hon presenterade några förslag till "omprov" man kunde göra ifall man fick IG eller inte gjorde provet. Jag var ju osäker på mitt resultat, så jag visste inte om jag skulle bestämma ett omprov eller inte så jag sa det "men jag vill ju se mitt prov innan jag bestämmer mig" så skrattde läraren bara åt mig "ni behöver inte oroa er". Hehuuuuu!
Då visste man ju iaf att man fått G. Så fick vi tillbaka provet, VG+/MVG-!!
Så jag var ju tvungen att skicka ett sms till pappa eftersom han ju hjälpte mig att plugga,han lovade mig att vi skulle fira det braiga resultatet med räkmacka i helgen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, va härligt!
Likadant med ett kemi-prov härommånaden, jag var nöjd med G, och sen smack, så sitter MVGet på provet :) Underbara överraskningar!

2008-04-04 @ 15:11:51
URL: http://diesofia.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0