Trött efter lång vecka

Ja, så sant som det är sagt. Jag är jättetrött, den här veckan han slitit! Men den har ju faktiskt varit rolig också :)
- I måndags var det skolan, sen efter skolan så var det musikrepitioner till 22 ungefär.
- Likadant på tisdagen.
- Onsdagen var från 8-12 men jag var bra sliten efter 2 konserter.
- Torsdagen 8.30-13 med konserter och pizza. Sen stack jag och simon hem och sov och kollade på film. Vid 18 var det så dags att åka tillbaka för en sista konsert.
    Efter det stack jag hem och grät en skvätt till "Spårlöst". Såg bara de sista minutrarna men det var det enda som behövdes för att börja lipa .. Men asså, det var så fint! :')
    Efter 3 gympaspass (=konserter) så är det väldigt välbehövligt med en lång och skön dusch, tror aldrig jag uppskattat en dusch så mycket! haha

Eftersom jag inte hunnit att vara nånting med familjen så kollade vi på en film. Det var ett under att jag höll mig vaken (men det var väl chipsen..). Vi kollade på "Vuxna människor". Så otroligt jobbig film. Och pinsam. Så tror jag att den kan vara mycket sann, jag tror det går till så. Utan att överdriva.
Nu orkar jag inte dra hela filmen ..

Men nu sitter jag i skolan och ska göra en psykologi-uppgift. Och efter skolan ska jag GÅ hem till Oliver. Allt för att förbränna lite, skitsamma om det kommer regna. Jag SKA gå!
Till min älskade älskade och alldeles fantastiska pojkvän! Har inte träffat honom på år och dar känns det som.. inte sen i söndags. Knappt pratat med honom heller.
Jag vet iaf att han skrev upp jägarexamen igår, därför kom han inte på konserten, men det gick tydligen jättebra för honom! 69 rätt av 70 möjliga! Kan inte säga annat än att jag är stolt! :) <3


Kommentarer
Postat av: Ali

69 rätt av 70 möjliga...aaa, du vet vad jag tycker om det resultatet =P

Haha, tack för att du följde med på stan idag och hjälpte mig att hitta presenten.
När du hade åkt gick jag in på "oil" för att hitta presenten till pappa, men jag hittade den aldrig. Så de kanske har sålt slut på den eller nått(?). Jäkligt dumt isåfall, eftersom han fyller år nästa vecka :/ jao jao, det löser sig.

2008-04-11 @ 19:52:21

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0