Vår Glädje - onsdag

Hej allesammans!
Nu har jag precit kommit hem ifrån dagens konserter. Jag är slut i hela kroppen. Det är nästan som ett gympaspass varje konsert. Det är massa klädbyten och spring i trappor upp-och ner, sen så ska man studsa omkring på scenen. Och när man inte ska in på ett tag, har bytt om och så, så går man fram- och tillbaka för att man är så nervös..  Inte en stilla sekund!

Idag har jag kollat på telefonen varenda lediga sekund för jag längtar så tills jag får veta om Simon har gått vidare till IDOL eller inte. Hoppas hoppas jag får ett sms snart!

Än så länge är klockan bara 13.30 och resten av dagen ska jag försöka ta det lugnt, för det har varit ganska stressigt de här senaste dagarna, och så ska jag plugga. Plugga plugga plugga.
Har ju samhällsprov nästa vecka och så ska jag skriva en MVG-uppsats i psykologi. Sen har man ju bajs-engelska också. Men får se om jag pallar det.
Först och främst ska jag in i duschen.. Efter två "gympa-pass" är det ganska lämpligt...

Saknar Theresé och Alicia! :*

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0