Vår glädje

Kom precis hem ifrån musiken... har varit där sen kl 18 och sen dess har det varit full rulle. Jag hann skämma ut mig flera gånger, det sänker verkligen självförtroendet! Kan ju inte säga att allt sitter på plats än.. Men jag har lärt mig att man inte ska prata när man ha mygga, när man inte är på scen. Det blir lite pinsamt då.
Speciellt om man sjunger falskt, som jag gjorde :/
Och så får jag verkligen panik när jag tänker på att jag ska sjunga ackapella (stavning?) ... den tråkiga låten. Känns inte alls bra :/

Iaf, jag är jävligt trött nu! Och nervös för Simons skull. Han ska ju till Idol imorgon och träffa den "riktiga" juryn. HOPPAS! <3

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0