Besviken på Festival!

Karloskar var ju i helgen. Jag och Oliver var inne på fredagen en liten sväng och kollade på RixFm festivalen och träffade Am. Det var roligt :) På lördagen blev det bara krabb. Fast det blev bra iaf. Oliver kom hem till mig och Frasse med en låda kräftor! :) Mums.

Idag kollade vi på "Festival". Jag störde mig under hela filmen att de pratade värlmandska och inte småländska på hotellet. De pratar ju ändå småländska i Hultsfred. Sen i slutet av filmen hoppar ju marc och lina på bussen och på den bussen stod det 'Karlstadsbuss'. Då blev jag rent utav förbannad! Varför Karlstadsbuss i Hultsfred, småland? När filmen var slut var jag ju tvungen att kolla upp hur filmen gjordes och då berättades det för mig att "Festival" är inspelad under Arvikafestivalen, Värmland och inte i Hulstfred, småland som jag trodde. Illa. Blev riktigt besviken där. Varför har jag fått för mig att den var inspelad på Hultsfredsfestivalen? :(


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & nytt bloggnamn

2008-08-10 @ 15:33:23
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0