Spökporr!

I tisdags var jag och Oliver på bio! Love Guru hette filmen vi såg. Jag tyckte inte om den, den var inte värd att se på bio (de pengar och tid man "offrar"). Men Oliver tyckte om den, så det var inte helt onödigt att vi åkte.
Innan bion käkade vi pizza på Lanterna (där har dom stans godaste pizza!). Så myspysigt :)
Efter bion hämtade mamma oss, för bussen gick så dumt. Hon skjutsade hem Oliver och jag fick ett ryck att hänga med, så jag gjorde det. Härligt att man kan göra så!

Jag började ju halv ett på onsdagen så jag hann med ett och annan innan skolan. Bl a både cykla och gå på promenad. Och packa. Det gjorde jag ju för att jag och Theresé sov hos Alicia inatt. Vi är ju lediga på torsdagar. Så vi fotade igår, jag och Alicia var spöken. Det är till Theresés skolprojekt där de ska fotografera de sju dödssynderna, eller nått sånt.
Det blev mer porr. Jag såg jättelustig ut, jag är inte bra på att agera framför kameror. Men vi hade kul! Och jag vågade gå in i spökhuset!

Nu sitter jag ensam hemma, trots att klockan närmar sig fem. Sjukt, eftersom alla oftast är hemma då. Så förbannat tråkigt också! Mamma behövde jobba över, Jack är i stan och Pappa är i Finland. Och ingen av de svarar när jag ringer. Oliver har inte kommit hem från skolan än heller. Ensamt. Men jag har ju hundarna.
Simon kommer snart (om han kommer i tid dsv), vi ska planera till vårt projektarbete vi ska ha nu sista året på gymnasiet. Ett musik-projekt, hörrninini!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0