Julen är över :(

Julen är över så snabbt, så det nästan är synd. Allt julgodis är ju kvar, och så har vi alla ändå proppat i oss.. Ska aldrig göra så mycket godis igen!

Det snöade på julafton och det var den bästa julklappen! Allt som jag fick stod på min önskelista! Locktång, , klocka, dunsockar, mamma mia, öronhängen, trosor, presentkort... Utav Samuel fick jag en skirtolig bok, som jag inte visste om att den fanns! Den heter "Visa mig hur" och i den finns det beskrivningar och bilder hur man gör alla onödiga och nyttiga saker! Några exempel; "Hur man använder en huktoalett", "Slåss med en haj" och "Hur man fäster och tar av lösögonfransar". Skitrolig!

Juldagen hände det som vanligt inte så mycket på dagen. Det är tradition här hemma att sova länge och länge gå i pyjamasen och titta på film. Vilket jag också gjorde, tills Jojjo kom. För sen stack vi in till Lina och förfestade lite! Jag hade jätteroligt hela kvällen! Tack tjejer :)

Annandagen var vi på släktkalas. Det är tur att man har Emma!

Självklart har jag varit inne på rean! Köpte en klänning idag, jag har en likadan grå och gillar det så mycket så köpte en likadan (brun) för halva priset! Mamma och pappa har köpt skidkläder, för snart åker vi till Stöten!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tur att du var där på annandagen! Jag kanske var tyst som det var, men utand dig hade jag vart ennu tystare, tack för det!



Och den där bokan "vi" fick av samuel var ju askul!

2008-12-29 @ 13:58:51
URL: http://emange.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0