Oj, vad man inte hinner med i Jultider..

Speciellt inte skriva här..

Det har hänt en massa. Jag har bl a bara två julklappar kvar, för jag, mamma och Jack var och julhandlade i söndags. Och eftersom det alltid är jag som slår in julklapparna så har jag massor av paket att slå in på en gång! Puh!
Men det ligger fina presenter under granen iår ;)
Jag blir som ett litet barn när jag ser julklappar under granen som är till mig! Jag bara Måste fram och klämma lite!

Idag hade jag bara dans på morgonen, så jag slutade kl 9.15. Pappa hämtade mig i Alvesta och nu ska jag antingen slå in fler julklappar eller göra julgodis. Har inte riktigt bestämt mig..

På torsdag är det studentfest, ska bli askul! Jag har fått ett bar riktiga rådjurshorn utav Oliver som jag ska fästa, på nått sätt, på ett diadem. Sen ska jag få låna en röd clown-näsa - wips är jag Rudolf med röda mulen! haha!

9 dagar kvar till julafton, jag längtar!!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0