Uniqt UF

Det är en riktigt seg dag, jag steg upp ur sängen för bara några minuter sen. Senaste dygnet har bjudit på mycket ändrade planer. Som vanligt vaknade jag ensam..

Dagen ska bestå av julstädning och julpynt. Ikväll är Bladh's bjudna till Leijon's på julbad (och förhoppningsvis GuitarHero!).

Jag köpte min sista julklapp bara för någon dag sedan. Det är så att man ångrar att man köpt klart alla julkappar när klickas iväg till Uniqt UF, där finns ju fantastiska smycken. Som dessutom är billiga! Fan, med.. Vill ha allihopa! Hoppas verkligen det UF-företaget fortsätter mer än ett år, så jag kan köpa nästa år!
(Tack Bellan, för att du skickade länken.. ) I och med detta hoppas jag ingår i tävlingen! Det jobbiga med denna tävligen är att man ska säga vilket smycke man helst vill ha, det är ju så många fina att välja emellan. Men jag har nog andå bestämt mig för att jag helst skulle vilja ha halsbandet stor blomma.

Kommentarer
Postat av: uniqtuf

Hej! vad roligt att du är med och tävlar :) Skriv gärna i ditt inlägg vilket smycke du skulle vilja ha om du vann! Vi hoppas på att vi finns kvar om ett år, om det går bra för oss :) Lycka till!

2008-12-20 @ 18:36:31
URL: http://uniqtuf.blogg.se/
Postat av: Uniqtuf

Hej! Tyvärr vann inte du i vår tävling denna gång men håll ögonen öppna för nya tävlingar! Du är också varmt välkommen att kontakta oss om du är intresserad av att köpa ett smycke :)

2009-01-12 @ 00:47:51
URL: http://uniqtuf.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0