Is är bajs

Skidåkningen idag var inte så rolig.. det var bara is.
Tar verkligen bort all lust och njutning av skidåkningen. Och Oliver som vill åka alla de svarta backarna tycker jag synd om, han får inte åka nån backe han vill. Jag kan inte åka de svarta backarna när det är isigt. Det är läskigt!
Så jag blir ju sur när han tvingar/lurar upp mig i de backarna, jag fattar de inte heller. Det är ju han som får vänta en hel jävla evighet. Och jag blir bara sur. Precis som jag förutsatte.
Men jag älskar honom iaf. Och jag är jätteglad att han är med! <3

Jag mår iaf bättre idag, det rinner inte från näsan eller ögonen, nu är jag bara täppt och har lite huvudvärk.

 Nu sitter vi i den lilla lilla lilla stugan och kollar på Let's Dance. Innan kollade vi på ett djurprogram om sjöelefanter och den världen påminner lite om våran värld. Sjöelefant-hanarna sätter på honorna och honorna gör allt för att komma ifrån, våldtäckt kallar jag det. Hanarna väger ungefär 5 ton, honorna 1 ton så de har ju inte en chans mor hanarna.. Och så slåss bara hanarna, ibland gick det tom lite överstyr, de tog död på varandra. Precis som i vår värld. Tänk att människan inte kommit längre än så.

Jag är så ledsen så ledsen så ledsen att skidresan är slut. Det är bara imorrn kvar i backen. Sen är det en hel jävla dag i bilen..
 


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0