P.S I love you

Spenderade min absolut sista pengar på Alicia och Theresé igår, vi var på bio, P.S I love you.
Aldrig har jag gråtit på bio, eller iaf inte såhär mycket. Det var liksom inte att det rann en och annan tår utan man ville bara tjuta rakt ut!! Ett tag ville jag bara gå ut och låsa in mig på toaletten!
Men det gjorde jag ju såklart inte, då hade jag ju missat filmen. Jag tog hjälp utan Alicias scarf istället.
Alicia bara skrattade åt mig.
Lätt att jag ska köpa boken!

När filmen var slut och vi var påväg ut så frågade jag Alicia om jag var alldeles svart under ögonen. Då svarar hon "Nej, bara lite röd i ögonen" så jag tänkte att det var ju bra att det inte syntes för mycket att jag hade gråtit nu när jag ska på bussen. Men på bussen så råkade jag se mig själv i fönstret, och jag fick ju en chock!
Mina ögon var helt uppsvällda! Jag såg inte riktigt klok ut.
 
Iaf så hoppade jag av bussen vid vägen så fick Oliver hämta mig. När vi kom hem till honom så fastnade vi vid en film, en Jim Carrey-film. En rolig film va vad jag behövde!
Imorse så vaknade man av att hela huset bullrar, då är det en snickare som håller på att ta bort ruttna plank på husväggen. 7:30 på morgonen, och jag har lov. Det är inte roligt.
Men somnade tack och lov om igen och när jag vaknade sen igen känner jag att aj, jag har ont i halsen. Och ju längre tiden går dessto mer snorar och nyser jag. Tror jag har feber. Roligt! Speciellt eftersom vi åker till Stöten imorrn.

Eftersom jag är kass på att packa så skriver jag alltid en lista, här är min lista;
strumpor
skidglasögon
termobyxor
underställ
underkläder
skidjacka
t-shirts
tjocktröja
mjukisbralls
mössa
vantar
fleece
halsduk
finkäder
jeans
hygienartiklar

.. är det nått jag glömt tro'?

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag tyckte inte du var svullen :P
Inte bra att du blivit så förklylld :( nu när du ska iväg där det är kallt också.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 17.35. Ska cykla till busshållsplatsen då och hämta Theresé. (undra om hon klarar av att hoppa på bussen själv ^^)
Vi kommer sakna dig

2008-02-20 @ 16:43:47

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0