Hela barnaskaran

Det har inte blivit mycket skrivet på sistone, jag vet. Men.. det har varit så mycket och jag har inte orkat skriva.

Imorrn iaf ska vi på begravning i Örebro. Så ikväll är allihopa hemma. Annamia, Jonas, jag, Jack, mamma och pappa. Det var längesen, kommer inte ens ihåg när det var sist. Det är både kul och jävligt jobbigt. För alla har gaddat ihop sig och gett sig på mig idag, jäkla mobbare.
Det blir tidig uppstigning imorrn, och jag som sov till elva idag. Bredvid Oliver. Underbart. Men imorrn blir det som sagt andra puckar. Uppstigning klockan 6 för att sen bege sig till begravningen. Som jag och mamma ska sjunga på, eller mamma ska spela för den där kantorn kunde visst inte. Så kasst, att en kantor inte kan sänka tonart. Eller vad det heter. Jag kan det inte, men jag har ingen musikutbildning heller.
Tears in heaven blir det, inte så orginellt kanske. Men jag tror inte det spelar så stor roll Vad jag sjunger, bara jag sjunger. Mamma ska spela gitarr till. Hon är nervös för hon har aldrig spelat inför folk, och hon fick veta ikväll att hon skulle spela. Stackarn. Men det låter bra än så länge.

Ikväll skulle jag helst bara vilja titta på film med alla mina syskon, men eftersom vi ska upp vid 6 imorrn är det redan sent.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tråkigt att höra de med din farmor :(

Men jag vet att du kommer göra begravningen så fin genom att sjunga den låten. Kommer du ihåg att det var den låten du sjöng och jag kompade på piano på "vår tur" för många år sen? Saknar dig gumman, hoppas du har det bra och mår bra <3<3<3

2008-08-03 @ 11:20:39
URL: http://bellaaaan.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0