Semester!

Jobbade heeela dagen lång igår, det var inte tal om att sticka hem vid lunch. Och jag som inte hade nån lunch med mig.. Illa. Men jag ringde mamma och pappa, så allt fixade sig :) Jag är bortskämd!

Idag jobbade vi bara till lunch! När jag visste om det var det Så mycket lättare att stiga upp, att det var sista dagen underlättade också.
Ni vet ju hur mycket jag har längtat till Gotland och det var det enda jag hade i huvudet under tidn jag jobbade, att vi ska tillGotland imorrn och shoppa hela dagarna! Iiiiiih! Men så 20 minuter innan vi slutade så ramlade jag ner för ett tak, med både stegen och färgburken över mig. Jag förstår att ni skrattar nu, för det gjorde jag också efter en stund. Men det gör jag inte längre för nu har jag så jävla ont. Kan inte ens packa.
Pappa tror att jag har brutit en del av foten och mamma vill bara in till doktor, men där kommer de bara säga att det är en stukning och inte göra någonting åt det. Det gjorde de när jag bröt min stortå!
Nu kommer jag ju inte alls kunna gå på stan hela dagarna långa..

:(
Klant?

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0