Ålderdomshem för W810i

Som ni vet, krabbade min telefon igår. Jag trodde det var akut. Men det fixade ju sig sen och allt var precis som vanligt, trodde jag. På lunchen idag så hade ekaxt samma sak som igår, och jag fick lika mycket panik. Det var som om mamma och pappa kunde läsa mina tankar, för när jag fått igång mobilen så ringde de och frogade om vi kunde åka och kolla på mobil redan efter jobbet. Och, självklart, sa jag ja!

Så nu sitter jag med en ny K850i i handen och mekar. Så förbannat kul med ny telefon! Med touchscreen och allt, riktigt hightech! Man ska ju byta upp sig! haha ;)
Jag har alltid haft kontantkort och alltid gillat det, så det känns inte så bra med abbonnemang :/ Men, man måste ju lära sig som mamma sa ..

Min nya mobil!



5 dagar


kvar till Gotland. Nu närmar det verkligen sig, men kan ju räkna på fingarna nu! På en hand! :)

Jag vill bara att denna veckan ska gå fort som faaaan. Så jag kan få semester och dra iväg till Gotland! En hel vecka med världens underbaraste! Fantastiskt!
Killarna på jobbet fick för sig idag att vi skulle jobba en timme extra idag, imorrn och på onsdag. Jobba in en halvtimme av luchen och så en halvtimme extra. Så skulle vi få gå tidigare på torsdag. Känns ju sådär. Man vill ju hellre sluta tidigare på fredagar! Men jag får väl packa på torsdag!

En låt som far och flyger i mitt huvud just nu. Från den nya skivan jag köpte igår.
Maia Hirasawa - My New friend



Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0