Studentlängtan!

Fick MVG i Psykologi A tillslut. Det är bra iaf.
Nu tror jag att jag har tre G, sju MVG och åtta VG (alla avslutade kurser i 1-2:an).

Så nu vet ni, alla ni som är så intresserade av mina betyg. Och ni som tror att jag får MVG i allt jag gör.. Nu vet ni att så inte är fallet. Skönt va? :)
Blir nämligen så trött av alla som frågar vad jag fick på provet, "MVG såklart!?" och mumlar. Om ni nu vill ha MVG, kämpa på då! Det får jag också göra för att få det betyg jag vill ha. Så skyll inte på mig.

Som jag känner nu är jag trött på allt. Så undrar om jag kommer orka med att kämpa lika mycket i trean, som jag gjort i tvåan? Jag hoppas det. För det är roligt när det belönas.

Var på student idag igen. GRATTIS SOPHIE! <3
Fan, vad jag längtar till min egen student! Orkar inte med detta gamla, nu vill jag göra nått nytt! Flytta, eller vad som helst egentligen. Jag är så förbannat trött på detta gamla uttjatade. Skola, kontakter, buss.. Jag behöver något nytt!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0