"Eternal Sunshine of the Spotless Mind"


Nu sitter jag här på lektionen och har precis haft betygsnack. Det gick bra. Jag är nöjd, han verkar veta vad det är jag vill med kursen osv.
Strunt samma.
Vi kollade iaf på en film också, "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" och den var verkligen skitbra! Det tog ett tag för mig att fatta vad det var som hände, men jag gjorde det och jag gillade det. Den var så hemsk. Men söt på slutet. Utan egentligen vara söt. Denna filmen är helt enkelt obeskrivlig. Man måste se den för att fatta den. Så gör det, gott folk!
Alltså;

"Eternal Sunshine of the Spotless Mind" med Jim Carrey och Kate Winslet i spetsen. Elijah Wood, Kirsten Dunst, Mark Ruffalo och Tom Wilkinsson spelar även i denna fantastiskt snygga film.
Det glömde jag förresten att nämna. Den är otroligt snyggt gjord!

Budskapet är att man inte ska glömma den man en gång älskat. Typ.
För tänk om man gjorde det. Då skulle man ju inte veta vem man själv är. För man förändras ju hela tiden, speciellt efter/under ett förhållande. Skulle man då glömma det sen skulle det ju bli att man inte känner sig själv. Vilken läskig känsla!

Film vi såg på sista lektionen på rörlig bild b. Så jäkla bra! Och snygg!

Nog om den filmen. Igår så klippte jag mig. Det blev bara topparna, och eftersom jag inte klippt mig sen typ.. januari så var det ganska mycket som klipptes bort. Hon som kliptte var jättetråkig! Ingår inte det i en frisörs yrke att vara trevlig och prata? Visst, jag begär inget personligt snack eller nått djupt så, men iaf nått snack så det inte bara blir en timmes pinsam tystnad. Det var Jag som fick börja snacka.. Illa! Jag ska inte klippa mig hos henne mer iaf. Ska nog skita i den salongen över huvudtaget.



När jag kom hem så skulle jag ju egentligen plugga. Men eftersom det är ett utan Martins ämnen så sket jag i det eftersom det är så tråkigt.
Jag spelade kubb med familjen och kollade på tv. Och lackade. Inget kul egentligen. Ikväll ska jag sova hos Oliver, myyyyys!

Kommentarer
Postat av: ung mamma

Hej moaaaa



Mm jag är nöjd med att jag går neråt nu :) Är nog nere på 55 till augusti när skolan:) börjar igen, hopppas jag!



Ses gärna på lovet! Får la höra av oss :) Pusen

2008-06-04 @ 11:46:05
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0