hundhundhund

Har så sjuuuuuuuuuuuuuukt tråkigt. Vaknade med Oliver bredvid mig idag, men han var tvungen att sticka tidigt för att rasta hunden som står i hundgården där hemma. Mamma och pappa är och hämtar husvagnen i Halmstad eftersom annamia har lånat den. Och Jack är på Tärnö.

Det är bara lilla jag hemma, det är ingen som ens tänker på att höra av sig. Inte någon alls. Så jag sitter hemma och kollar på tv. Det är sådär lagom kul i tio minuter, sen blir det olidligt.
Det regnar ute också, så jag kan ju inte göra någon typ av utomhusaktivitet. Eller jo, jag var ute med Pondus för nån timme sen.. Men det var inte kul. Det enda som var skönt med det var att han inte drog, som han brukar göra.

Innan jag gick ut med Pondus kollade jag på ett hundprogram, där jag fick lära mig att man inte ska dra uppåt, utan åt sidan, och så ska man inte dra eller rycka hårt utan bara lite lite lite löst. Och många gånger. Jag testade det och det funkade hela vägen. Jag önskar att det gick fler sånna program där man kunde lära sig mer om hundar.

Oliver och jag ska dra till Hjortbsergas bästa fik, eftersom det aldrig blev nått igår för det var stängt, och luncha räkmacka senare idag. Om det har öppet.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0