Ändrade planer, mysiga planer

Jag som sa att jag skulle färga håret och städa. Det blev inget av det, ändrade planer har det varit mycket av idag.
Istället för städning vart det att sitta vid internet och kolla på intervjun med Ola Salo. Istället för att hämta Olivers hund, Frasse, på tisdag så blir det att pappa hämtar den imorrn. Istället för att färga håret med Olivia blev det tjejkväll hos Amanda. Istället för tjejkväll blev det tjejnatt :D

Iom att det snöade så mycket så kunde inte Olivias mamma hämta oss i Moheda, hos Amanda eftersom hon inte såg något. Så vi fick sova över. Så mysigt, men lite smått kaos. Jag ska upp kl 7 imorrn, för att vi ska hämta Frasse.

Just i detta nu ligger vi och pratar om allt och ingenting.
Så mysigt, jag tycker om er tjejer såååååååå mycket! <3

Heja Elle! Hon har precis blivit bloggare! :)


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0