Dokumentär / Övningskörning

Nu sitter jag och Alicia och kollar på allt material vi har. Uuuuuusch, det tar ju sån jädra tid (vi satt hela rörlig bild lektionen, som är tre timmar lång, och vi var fortfarande inte färdiga) och sen så får man se alla misstag man gjort. Jag filmade tex helt åt fanders fel när vi hade en av de viktigaste frågorna, vad gör man då liksom? Usch.
Filip, våran lärare, kom in och kollade lite på vårat material. Så sa han "Fint ljus" efter en låång lång stund... För det var det enda som var bra. Sorry Emelie, men du får inte ha så höga förväntningar!

Denna helgen kommer inte Oliver vara hemma så jag sticker till Alicia en sväng, äntligen! Det var ett tag sen sist.. Vi kommer få det sååååå mysigt, precis som vanligt! ;D
Sen så ska jag inte göra så mycket mer denna helgen. Ska bli så skönt att inte ha nått att göra.
Att sitta hemma och titta på TV och inte göra någonting! Fan vad skönt ...
eller nä, förresten.. jag har saker att göra. Fick reda på allt som ska vara med på psykologi-provet. M-Y-C-K-E-T! Och svårt också!! Usch.





Mamma hämtade mig efter skolan idag. Hungrig och trött som jag var så trodde jag ju att vi skulle hem direkt. Så dum man kunde va! ha! Vi skulle ju självklart handla en massa först..
Men det lönade sig sen iaf, för jag fick en bok från bokrean utav mamma, Lisa Jewell's "Stjärna för en natt". Jag har läst en av hennes böcker, och håller på att läsa en annan av dom.

När vi kommit hem och käkat så hade pappa lovat mig att övningsköra lite. Självklart hann det ju bli mörkt. Först kör jag några varv runt fabriken vi har här hemma, det går jättebra, och sen tvingar pappa ut mig på en av hjortsbergas mest trafikerade vägar. Vad jag ville sälja honom då! Jag har inte kört snabbare än 30 km/h än och det är en 70-väg, bara det! Sen så var det ju mörkt, som sagt, och jag hade ju inte lärt mig sätta på helljuset. Jag var defenitivt inte redo för att det, och det vet han! Är han självmordsbenägen eller nått?
Såklart så mötte jag bilar och jag fick bakom mig och jag fick ju självklart Panik. USCH. Jag är inte redo!
Nu vill jag inte ut på länge länge länge.. Men jag ska enligt pappa ut redan imorrn.
Nyss så beställde han hem ett teoridataprogram till mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du kommer fixa övningskörandet, lovar! :) det ger med sig.. jag var ute och körde i 100 för ett tag sen, haha, man kände sig så otroligt HÄFTIG, jag lovar :)

Och angående vårprojektet så har jag faktiskt ingen aning... jag får aldrig reda på saker i tid, jag har bara fått för mig v.14 men det kan lika gärna vara v.15! :)

2008-03-07 @ 22:12:26
URL: http://diesofia.blogg.se
Postat av: Ung mamma

Äsch, det är ju ert arbete ;) Jag påverkas inget av det ^^ Men om ni behöver filma om det så är det inga problem, såklart :)

2008-03-09 @ 22:22:09
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0