Edward Scissorhands

Oj, vad jag skriver mycket här nuförtiden. Men men, kollade precis på "Edwars Scissorhands" och jag tyckte inte alls den var så bra som jag hört talas om. Jag grät inte nånting, var inte ens nära och då är jag ändå en storbölare när det gäller film!
Jag tyckte mest att den var dåligt producerad, kändes ju inte verklig någonstans. Det kändes verkligen som att det var en film, att det var kameror bakom och hela köret. Den kändes så tunn på nått sätt.
Men jag gillade verkligen själva berättelsen, den var verkligen fantastisk!
Så om man skulle göra om filmen idag med lite mer .. känsla och djup så hade den nog blivit en helt fantastisk film. Jag gillade inte heller skådespelarna förutom Johnny Depp. Han var ju helt makalöst bra!

Nu blir det till att plugga igen och ikväll så ska jag äntligen få se "Råttatouille".
hrm, stavas det så?

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är ju asbra ju! jag kan hålla med om att man inte bölar men en hellt fantastisk film!

2008-03-16 @ 15:45:56
URL: http://emange.blogg.se
Postat av: Therese

´Den är ju fantastisk! ;O
Det är ju så som Tim Burton regiserar, verkligheten speglas som extrem.
Jag har massa sexiga bilder på Johnny Depp - tar med dom imon ;) Puss

2008-03-16 @ 18:54:43

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0